torsdag 17 februari 2011

Plåster

Blev uppringd av en försäljare som ville tacka för att jag för två år sedan svarat på några frågor. Mindes jag det? Nä. Men det spelade ingen roll för den här försäljaren som ville tacka mig med ett paket av 30 dagars förbrukning av plåster. Precis när jag skulle svara att jag inte gör illa mig så ofta säger försäljaren att det gäller plåster antingen för att sluta röka, för att bli piggare, för att kunna slappna av/stressa mindre, för att gå ner i vikt och ytterligare ett plåster som jag missade. Jag tänkte bara på hur kul det kunde bli om jag tog ett uppåtplåster och ett nedåtplåster och satte på mig samtidigt. Men så tackade jag ändå nej.

11 kommentarer:

Småländskan sa...

Du tackade nej!??? Behövs troligen massor av plåster på såren för att få säljaren att gå vidare. Stackarn!!!

Suzan sa...

hahaha....

Fru Venus sa...

Tackade nej! Va fan, gratis är gott! Du kunde ha tagit gå ner i vikt plåster åt mig och sluta röka plåster åt Mannen!

Elina sa...

Tank så mycket plåster det finns! Haha

Osloskånskan sa...

Pengaplåster? Oh baby, I'm in!

Knasterfaster sa...

Vet du att p-plåster görs stora som blaffor för att konsumenterna vill ha det så? Det har en läkemedelsrepresentant berättat för mig. Det är väl för att de vill att det ska synas att de är skyddade kan jag tro. Morfinplåster är små och syns knappt.

Rut-Knut-Tjut sa...

Finns det alltså plåster mot allt? Spännande. Men jag håller med Fru Venus. Gratis är gott ju.

Tänk då om det fanns plåster som pytsa in chokladsmak i kroppen. Vilken bantningskur.

nillas liv på pinnen sa...

Näää, att du inte testade! Jag skulle verkligen vilja veta resultatet av upp och ner samtidigt.

Gafflan sa...

Pengaplåster skulle bara sketabra :D
Kram

Singelmamman sa...

Nästa gång tar jag emot alla plåster så kan vi testa tillsammans. :-D

Ann sa...

Han kunde ta och ringa mig. Jag vill gärna veta vad som händer om man testar ett av varje sort :)