fredag 11 februari 2011

Äh det är inte så intressant att gå ut idag

8 kommentarer:

Agneta sa...

Oj! Jobbigt ...
Här är det rena rama högsommar i jämförelse. Något överdriven jämförelse dock.

Singelmamman sa...

Stort o smått: Inte intressant med jämförelser idag. Tack ändå.

nillas liv på pinnen sa...

Ser likadant ut här...
Har varit ute med Nabbe men i övrigt är detta en innedag.

Singelmamman sa...

Nilla: Blir en kort promenad till affären. Känns inte som den optimala dagen att ut och gå efter en förkylning.

Madlar sa...

Fullkomligt ointresserad jag oxå. Ska bara såsa runt hemma idag, förbereda god mat till ikväll när kompisar kommer över. Friluftslivet avstår jag gärna ifrån ;)

Småländskan sa...

Och nu är 08-vädret på g hit också, men kanske med mer inslag av regn/blötsnö.
Det blev en snabbis till affären och systemet, för nu är det dags att prova ytterligare ett av dina tips. Denna gången är det (nu måste jag ut i köket och kolla)...
Rotari!

Fru Venus sa...

Du kan inte föreställa dig hur det har varit här...

Singelmamman sa...

Madlar: Härligt det låter, imorgon hoppas jag att jag får förbereda för middag med goda vänner. Ha en fin fredag!

Småländskan: Kul! Ska bli spännande att höra vilket du föredrar. :-)

Fru Venus: Usch jag vill nog inte veta.