torsdag 17 februari 2011

Jag är avundsjuk

På mina tonåringar. De har en så himla kulig mamma.

17 kommentarer:

Sus sa...

Jag är också väldigt, väldigt allergisk mot just Lundell. Nötter går dock bra.

Gafflan sa...

Nötter är inga problem men, tyvärr, är jag lite halvallergisk mot Lundell.

Realisten sa...

Jo, den där Lundell är det tyvärr inte så svårt att vara lite allergisk mot. DKBF.

Singelmamman sa...

Sus: du överlever ändå, hoppas jag.

Gafflan: är det en epedemi?

Realisten: DBVF ordentligt!

Shamrock sa...

Instämmer

Fru Venus sa...

Hellre ett par nuts än Lundell. Och ja, dina tonåringar ha en dundercool mamma ;-)Kram

AprilSus sa...

Mina tjejer också! Avundsjuka på dina tonåringar alltså, som har en kulig mamma. ;)

Singelmamman sa...

Shamrock: Med mig förmodar jag.

Fru Venus: Pffft. Nä inte heller du verkar förstå...
Men klok är du ändå! :-) Kram

AprilSus: Du är för söt du!

Fräsigt sa...

Amen to that.//Ellen

Lysande ögonblick! sa...

Väl rutet! :-)

Småländskan sa...

Gillade Lundell, men övergått till att "gilla-bara-lite". Däremot förstår jag att dina tonåringar gillar sin morsa. En Lundell-, bandby-, tränings-gillande och champagnedrickande morsa, vad mer kan man begära av sin morsa?

Singelmamman sa...

Fräsigt: A men vadå?

Lysande Ögonblick: Japp! Rolig som få är jag.

Småländskan: Exakt! Kloka människa! Har jag sagt att du är klok? Det är du!

Småländskan sa...

Ska vi starta en inbördesbeundranklubb? Medlemsantal:2.

Singelmamman sa...

Småländskan: Japp. Det kan vi väl säga att vi gjort nu. Vi kan ha ordförandeskapet varannat år. Jag roffar åt mig det först!

Småländskan sa...

Jaha, då blev jag mötessekreterare, precis som vanligt! Jag är proffs på protokollskrivning, bara så du vet. Gäller att du tar ordförandeskapet på riktigt allvar.

Knasterfaster sa...

Är Lundell ett nöt?! Det är väl det samma som ett kräk? ;)
Jag är avundsjuk på samma sätt som du är. :)

Singelmamman sa...

Småländskan: Det ante mig, att du är proffs alltså. Jag tar detta ordförandeskap på största allvar. Jag är ju väldigt bra på att vara ordförande. Rent av bäst tror jag.

Knasterfaster: Den första meningen ser jag väldigt svagt.. Men den andra, oj vad den lyser starkt!
:-)