fredag 25 februari 2011

Nu har jag jobbat

Å nä, det var väl så där på en upplevelseskala. Av tio upplevelsepoäng ger jag dagens jobb... fyra och en halv. Det är för att jobbet inte lyckades fånga mig, eller roa mig. Hade i och för sig ett möte som jag nog kan höja till en stark sex och en halva. Nästan sjua. Det är inte alltid det händer. Nu räknar jag ner, till min bussresa. Funderar på om jag ska ta lite av det vita vinet som blev kvar i mitt kylskåp. Hm... låter ju gott när jag tänker efter.

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Jobbdagen kom bara upp i en trea idag, mest berodde nog det på att jag var sen redan när jag kom dit och sedan liksom bara det fortsatte att sega sig men herregud nästa vecka är jag säkert på G igen.
Ha en mysig fredag!
Kram

Singelmamman sa...

Gafflarna: ja jösses. Nästa vecka kommer gå till historien tack vare sin effektivitet...
Kram.

Fru Gårman sa...

Det blir en 10a ikväll istället då! :D KRAM!

Singelmamman sa...

Fru Gårman: så småningom. Kram