måndag 23 augusti 2010

Spara vatten hemma

Inser att jag tränar så pass mycket att jag nästan aldrig duschar hemma längre. Däremot har jag ju en tonårsdotter... 
Så idag gjorde jag som jag alltid gör numera på måndagmornar, (och onsdagmornar, fredagsmorgnar och lördagsmorgnar) drog på mig träningskläderna och stack till gymmet. Frukostmackan tog jag med till jobbet.

Mäh! Jag glömde ju att säga, helt otroligt roligt att se så många stalkers följare! Och se att så många tittar in här varje dag. Tror inte jag har sagt hur glad jag är över att just du tar dig tid att titta in här lite då och då. Det är guld värt för mig!

9 kommentarer:

Petra sa...

Ja, tänk den som hade Singelmamman som stalker på sin blogg...;-)

Men det är klart att många följer dig - du skriver ju kul och bra. Tack för många roliga stunder, alltså!

Singelmamman sa...

Petra: Tusen tack, det var snällt skrivet! Och du menar att jag inte stalkar dig?! Skandal, jag ska genast fixa det. Kram

Realisten sa...

Jag tittar in för att du är bra, så enkelt är det. Och jag tänker fortsätta med det, så enkelt är det.
Och jag duschar en gång om dagen. Om jag tränar så duschar jag två gånger om dagen. Det är ganska enkelt det också.

Singelmamman sa...

Realisten: Skönt när saker och ting är enkla. (tusen tusen tack för att du skriver så snällt om mig)

Fru Venus sa...

Vi är ju här för att du är du raring :-) Jag vågar inte tala om hur ofta och hur länge jag duschar, för då får jag aldrig komma och hälsa på nån... ;-) Kram

Mollamaja sa...

Jag har varit ledig hela sommarn och aldrig varit så smutsig som under den här tiden :-) Ganska skönt. Sitter ju ändå mest ute i stugan på vischan så vem ser mig....ett dopp i havet nu och då får duga.
Nä nu börjar jag snart jobba och då blir det annat.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Till mig är du alltid välkommen!

PAUS! Här distraheras Singelmamman av Fritidsresors reklam! Hämtar sig inte på lång stund.

Mollamaja: Att inte duscha varje dag är nog bara bra. Det är det jag gillar med camping, att jag inte behöver hålla på att fixa mig hela tiden.

Maj Korner sa...

Jag brukar duscha en gång till jul, vare sig det behövs eller inte.

Singelmamman sa...

Maj: Se där, nu liknar det ngt.