lördag 28 augusti 2010

Civiliserat

Hickar så att sängen hoppar. Har satt på Ulf Lundell. Men det hjälper tyvärr inte. Fast jag är nöjd ändå. Ikväll, alltså igår, fick jag umgås med underbara C, A och F! Tre fantastiska tjejer och fd arbetskamrater. F jobbar visserligen kvar, vi får se hur länge. Någon dans blev det inte. Men Eritransk mat var helt underbart god. Och sen blev det missförstånd på vägen hem. En massa män som inte riktigt hängde med våra väldigt statistiskt underbyggda frågor och enkäter. Och jag konstaterar att det tar 30 minuter att vänta på rätt t-bana. Nu ska jag och Lundell sova. Hörs imorgon. Kanske.

6 kommentarer:

Shamrock sa...

var maten god? Först tänkte jag att det finns väl nästan ingen mat i Eritrea men sen berättade någon för mig att de har jättegoda guckor och röror.

Veronica sa...

Sätta på Ulf Lundell, det skulle jag nog inte göra hur mycket hicka jag än hade. Hoppas ni sov gott. *flinar*

Fru Venus sa...

Nä, fy 17 för att sätta på den gubbstrutten ;-) Men om jag har förstått det hela rätt, så magnetiserade du till dig karlar IGEN!!?? Nog för att du är snygg, men nån måtta får det väl va! Delade du med dig den här gången? ;-)

Singelmamman sa...

Shamrock: Ja maten var kryddstark och god! Jag åt inte så mycket eftersom jag redan ätit men det lilla jag åt tyckte jag om.

Veronica: Vi sov väldigt gott och länge.

Fru Venus: Ha ha ha! Vi var fyra som magnetiserade den här gången... :-) Kram

Realisten sa...

Är han ett bra ligg?

Singelmamman sa...

Realisten: Hickan försvann i alla fall. Kan ha berott på att jag somnade från Ulf och hicka. Kan bero på det men jag är inte säker.