fredag 8 januari 2010

Brunch idag igen

Sista jullediga dagen innan året blir som alla andra år. Fem dagar jobb, två dagar ledigt, fem dagar jobb, två dagar ledigt, fem dagar och så alla jävla måndagar.

Men idag är det sol, strålande väder, ska försöka ta våra skridskor och byta upp dem till rätta storlekar, slipa dem och ta en sväng med dem. Tonåringarna jublar av lycka. *inte*

Ikväll är det Bajen-Bollnäs. De två senaste matcherna har Bajen vunnit med 10-5. Misstänker att det inte blir så ikväll. Innan matchen blir det träff på lokala kinakrogen, Flower City på Hornsgatan, och deras middagsbuffé. Så vill du träffa Singelmamman med kompisar ikväll är det dit du ska.
Vi ses!

10 kommentarer:

Agneta sa...

Jag är bjuden på middag... annars hade gärna kommit! Jag har lite stockholmsabstinens!

Singelmamman sa...

Och Bandy är så roligt! Du är välkommen!

Realisten sa...

Du glömmer tisdagarna. Jävla tisdagar!
Mäh, jag orkar inte åka till Storhålan i kväll.

Singelmamman sa...

Var lite realistisk, vem minns tisdagarna när onsdagen är så nära? Va? Kommer du inte ikväll? Synd, syndare, syndast. *deppar*

Maj Korner sa...

Men varför läste jag inte det där tidigare för?

Fast jag hade nog inte vågat iaf.

Singelmamman sa...

Maj: Men vännen! Klart du skulle ha vågat! Bara att be dem fråga efter mig. Eller så bestämmer vi en annan dag att ses. Nog lättare.

DDT sa...

Och torsdagar! En väldig massa torsdagar.

Singelmamman sa...

Tjockisen: Torsdagar är bra! Mycket bra om du frågar mig. Och det tror jag visst du gjorde.

Sus sa...

Bollnäs klår väl Bajen hur enkelt som helst?

Singelmamman sa...

Sus: Tyvärr för Bollnäs så gjorde de inte det.