torsdag 28 januari 2010

Vad är det som händer här egentligen?

Jag ska ju iväg på lite mingel ikväll, men min mage... Den samarbetar inte just nu. Igår hade jag mer än ont i magen, och nä jag besparar dig alla detaljer. Igår gick det över när jag yogade, så kvällen kunde bli trevlig med god mat, trevligt sällskap och sen härlig jazz på Fasching. Men nu, nu börjar magen igen och dessutom är jag lätt yr och illamående. Tänk om jag är gravid!

Nä jag skojar bara. Finns inte en chans. Men jag undrar vad det är och tanken på mingel har försvunnit ur min skalle, nu finns bara tanken: Kommer jag att ta mig hem på ett värdigt sätt?

Spännande det blir.

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Nej, det tror inte jag. *gissar*

Singelmamman sa...

Nilla: Det blev inte så spännande. Som tur är. Hemma utan problem.