måndag 11 januari 2010

Första dagen

Jaha! Så var det gjort. Första ordentliga jobbdagen när alla är tillbaka efter massvis av ledighet. Och rakt in i verkligheten och jobb som inte alltid funkar som jag önskar. Tillexempel kan jag inte göra vissa saker som krävs i mitt jobb, på min jobbdator. Så ikväll ska jag sitta hemma och göra lite. Intressant är väl det mildaste ord jag kommer på, och ingen verkar kunna göra något åt saken. Kanske jag kan tjata mig till en ny dator. Fast, å andra sidan har jag inte lyckats få något nytt headset till min jobbmobil heller... Fortsättning följer...

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Jag tycker vi buntar ihop alla jobb och slår ihjäl dom!

Singelmamman sa...

Nilla: Jag kan börja bunta här och nu1

Agneta sa...

Jag är också gärna med och buntar ihop!

Singelmamman sa...

Stort o smått: Välkommen!