tisdag 26 januari 2010

Du vet när allt stämmer

Det känns i hela kroppen, du känner dig lättare, inget är omöjligt, allt till och med livet leker. Så var det för mig ikväll. Jag körde äldsta tonåringen till fadern, och i bilen får jag uppenbarelsen. Bästa blogginlägget någonsin! Jag känner att nu, det här kommer att göra min kväll.
Singelmamman är dock en mamma, inte med en mycket liten hjärna, men med en väldigt förvirrad hjärna. Snipp snapp så har tanken försvunnit ut. Och allt som blev kvar var det här.

Grattis!

9 kommentarer:

Madlar sa...

Tjoho, gäller att sikta högt för man vet aldrig hur långt det kan ta en ;)

Agneta sa...

Jag vet hur det känns. Både att ha The Blogginlägg klart för sig, och en förvirrad hjärna.

Singelmamman sa...

Madlar: Så klok du är. Jag tröstar mig med att jag kommer att hitta tanken en annan dag.

Singelmamman sa...

Stort o smått: Då vet du hur det är. Kan vi bota det med lite champagne kanske?

Ting sa...

Tror att champagne botar allt faktiskt.

Realisten sa...

Jag har ingen aning om hur det känns. Då när allt stämmer, menar jag.

Garlica sa...

Inte blir det bättre med ålder och tid... bara sämre. ;-)

fjortisensmorsa sa...

Shit happens, man får vara glad över att man i alla fall hade en ljus stund med fantastiska idéer! ;-)

Singelmamman sa...

Ting: Japp, jag är övertygad, har det funkat förr så funkar det nu med.

Realisten: Nä det är det jag menar, jag är nog fortfarande chockad över känslan.

Garlica: Hm, det var ju tröstens ord... eller inte. ;-)

Fjortisensmorsa: Jag lever på det resten av livet tror jag.