söndag 7 november 2010

Söndag kära söndag

God morgon. Varför är jag upp så tidigt. Jag är inte det, inte riktigt ännu. Börjat dagen med lite yoghurt och chokladproteinpulver. Nu blir det sängen igen, får se om jag somnar om. Vill hur som helst bara ligga ner lite. Ska sen ner och boka tvättstugan, ner i förrådet och fortsätta städa lite. Du vet, lite slöpysslande så där. Men jag har också någt speciellt att se fram emot. Min mitt-på-dagen-promenad med bästa Sus och hennes hjärta. Jag ska se till att Sus inte går vilse och hjärtat, han är visst så trött... har jag hört... att vårt tanttempo är det enda han orkar.

6 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Då vaknade vi nästan samtidigt. Här blir det också en plockdag men någon promenad blir det nog inte. Jag går nog också och lägger mig igen.

Suzan sa...

hoppas du får en härlig söndag! kram o hälsa både sus o glenn!

Fru Venus sa...

Jag funderade just, vad gör du uppe nu!? ;-) Jag blir också utsläpad i solen idag (skulle hellre gå med er) så hälsa Sus och ha en bra dag!

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Nu är jag uppe igen. Och du?

Suzan: :-) Jag ska hälsa dem!

Fru Venus: Men det är ett strålande väder, fast kallt, så jag går gärna ut. Jag hälsar!

Malla sa...

haha, hoppas ni får en trevlig promenad :)

Singelmamman sa...

Malla: Underbar promenad med underbara människor.