söndag 14 november 2010

Ett finfint snitt och gott om vin

Efter hälsomässan hann jag få med Singel på Matmässan också. Och oj vad vi fick provsmaka vin, Chablis utan att vi bad om det, flera sorters champagne och jag fick äran att sabrera! Med ett, enligt den unga, snygga mannen, perfektk snitt! Gott var det också. Nästa år satsar vi på matmässan hela söndagen, eller hur Singel? Och jag måste säga, trots att Singel är Djurgårdare så är hon en fantastiskt mysig person. Vi lär träffas och umgås fler gånger.

9 kommentarer:

Chrissan sa...

Kanske borde döpas om till vin- och skumpa-mässan? ;)

Rut-Knut-Tjut sa...

Åh, gratis vin är inte illa. Låter som ni haft en fantastisk dag.

Anonym sa...

trevligt =)

Malla sa...

Härligt :D

Shamrock sa...

Låter gott

Knasterfaster sa...

Du ser ut som en champangeexpert och det såg nog den unge mannen! Självklart gjorde du ett perfekt snitt. Vad skulle du annars ha gjort?

Agneta sa...

Låter som en mässa i min smak!

S sa...

Det låter som en helt perfekt söndag!

Singelmamman sa...

Chrissan: Det fanns mycket mat också, men vi struntade i det.

Rut-Knut: Väldigt fantastisk dag.

Bella: Trevligt är ett av orden!

Malla: Härligt är också ett ord som kom över våra läppar.

Shamrock: Vi hade turen att hitta det som var gott.

Knasterfaster: Nu rodnar jag, det är väldigt snällt sagt av dig.

Stort o smått: Ja absolut!

Stina: Faktiskt en perfekt söndag.

Ting: Otroligt najs!