tisdag 23 november 2010

Har jag lyckats vänja mig kan väl du också göra det

Det är jag som gett Singelmamman ett ansikte. Eller rättare sagt så är det väl mina föräldrar som knåpat ihop det för sisådär år sen. Jag ser inte ut så där. När kortet togs var vinden var i gynnsamt läge, månen på sin plats, solen stod som spön i backen och inte minst; en riktig proffsfotograf tog kortet, LD. Idag är sanningen mer, tja novembrig. Grådaskig, inte direkt lysande, men igång några få timmar mitt på dagen.

8 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Skönt när allt är i gynnsamt läge!
Ser OK ut!
Ha en bra dag! Marie

Singelmamman sa...

Cajsas Faster: Ja gynnsamma lägen ska inte underskattas. Ha det bra du med Marie och välkommen hit.

Sus sa...

Hej Fining!

Singelmamman sa...

Sus: HEJ detsamma! Ut i snön med oss nu. Vi kanske ses på t-banan.
:-)

Tant Grön sa...

Det är bara i gynnsamma lägen som ens rätta utseende och jag kommer fram. Tack för att vi får se ditt fina ansikte. Jag fortsätter dölja mitt för allas trevnads skull..

Singelmamman sa...

Tant Grön: Varsågod! Och tack för ordet fin.

Sus sa...

7.33. Every day.

Singelmamman sa...

Sus: Ok, de mornar jag inte tränar så är det för tidigt för mig, och de mornar jag tränar. För sent. Men jag får väl göra ett undantag.