onsdag 3 november 2010

Jag och teknik

*trallar* It-teknikern has left the building. Eller ja åtminstone gått ut ur mitt rum. Han har försökt få min telefon att vilja synka = prata med vårt mejl- och kalendersystem. Till att börja med. Sen kanske jag också kan få min telefon att ta emot lite schyssta musikfiler. Som Lundell och Thåström.
Va? Vadå hur det gick? Nä men det är väl självklart, det gick inte alls. Min telefon vill inte! Jag börjar nästan gilla det draget hos telefonen. Känns lite som om vi är släkt på något vis.

6 kommentarer:

Rut-Knut-Tjut sa...

Typiskt teknik, ska alltid strula. Hoppas de får någon ordning på den där snart.

Singelmamman sa...

Rut-Knut: Jag har just fått veta att min telefon låst sig någonstans.

Fru Venus sa...

Ha ha, kanske din telefon är rädd för vad du kan hitta på med den om den blir "mottaglig" ;-)

Gafflan sa...

Grrr på teknik och telefoner i synnerhet som inte gör som dom blir tillsagda. Hoppas telefonen låser upp sig snart.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Äh, den borde fatta att jag är helt ofarlig.

Gafflan: Nä, den har nog låst sig för gott. Och ny är den.

nillas liv på pinnen sa...

En jobbtelefon som inte vill låter ju inte så dumt...