onsdag 24 november 2010

När fina flickor fiser del II

Jag är helt klart allergisk. Efter maten igår tog jag en liten bit kolapaj, slölåg lite i soffan, fixade lite te och några skorpor med ost. Så långt allt väl och framför allt lugnt. Det är när jag hämtar tvätten jag inser; jag är allergisk mot vårt fula och just nu väldigt skitiga trapphus! Precis som i förrgår lyckas jag bevisa (bara för mig själv hoppas jag) att jag nog inte är av den fina-fis-flick-sorten. Jag är mer nudjäklarlyftertaket fisen. Hur jag ska bli av med den allergin vete sjutton. Tills vidare får jag väl vissla lite också, när jag går i trappan.

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag tycker det är helt okey att det låter och brakar så länge det inte luktar, som mina aprikosfisar.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Tja, jag skulle då varna för trapphuset direkt efter ett av mina besök. Det skulle jag. KRAM!

Shamrock sa...

oj det är nog jag som har smittat dig

Singelmamman sa...

Shamrock: Säkert? Fy på dig i så fall.