torsdag 11 november 2010

En av mina bloggar och dejt

Passar på att göra en dubbel idag, så länge det inte gäller att slå ihop två fester så får man göra så.En bra regel av Singelmamman. Jag presenterar här och nu en av mina bloggar och dagen till ära min lunchdejt! *Trumvirvel* Petra! Månstabo, (herregud jag måste googla på den orten, påminn mig!) Hammarbyare, kattägare, och tillika en person jag träffat i periferin när jag var en ungdom. För att vara helt ärlig, varken jag eller Petra är helt säkra på när, (om) och hur vi har träffats. Men det spelar ju faktiskt ingen roll. Vi följer varandra här och på Facebook. Och Petras Månstablogg är mycket charmig! Välskriven, rolig, klok och du bör absolut kika in till henne. Och idag äter vi lunch på Vetekatten, Kungsgatan.

4 kommentarer:

Suzan sa...

hälsa!

Kicki & Jörgen sa...

Trevligt!

Singelmamman sa...

Suzan: Absolut!

Stina: Lunch med vänner, gamla som nya är kanon!

Elin Damberg sa...

Du måste verkligen vara bloggdejtarnas drottning! Du måste har träffat hundra bloggisar vid det här laget? (Gud, sa jag verkligen "bloggisar", pinsamt.) Och när du dejtar mig får du modella och klunka vin. Jag har bra vibbar kring det här! :-D