lördag 13 november 2010

Nä jag är inte tillräckligt bra

Jag har tvättstugan just nu. Men är jag nere och tvättar? Nä hä inte alls. Däremot har jag varit och tränat. Kan säga att tre saker krockade lite idag; sova, träna och tvätta. En sak fick stryka på foten som vi säger. Inte för att jag begriper varför det sägs så... Nu när frukosten är avklarad kommer jag och tonåringarna att åka till stan och jaga jackor, tjocka skor/stövlar och säkert något annat som dyker upp som oumbärligt för en tonåring av idag.

9 kommentarer:

Realisten sa...

Har du både tränat o ätit drulle när klockan är 07.25? En lördag. Mår du bra?

Unknown sa...

Men hallå! Vilken energi. Det är ju lördag...i varje fall här. Inte kommit längre än till frukost ännu.
Ha en skön koslig helg.

Sus sa...

Vi gick nästan förbi dig nyss. Kände du vindpusten?

Singelmamman sa...

Realisten: Inte helt sant, jag åt bara en tallrik yoghurt innan träningen. Riktiga frukosten efter träningen.

Anna: Ja ibland blir det lite konstigt. Jag håller med. Ha en härlig dag du med!

Sus: Ja det måste ha varit då jag stod och tittade ut genom fönstret. :-)

The Queen of fucking Everything sa...

Jag vårdar mina sovmornar ömt. Tyvärr är de ju oftast alldeles för få=(

Agneta sa...

Jag skulle ha kunnat träna före frukost om det inte vore för träningsvärken i mitt ena lår. Den förstör.

Singelmamman sa...

The Queen: Imorgon blir det lååång sovmorgon.

Stort o smått: Jag har träningsvärk i rumpan. Det stör också lite.

Shamrock sa...

Jag har oxå tränat men är glad att jag slipper gå ut och shoppa

Singelmamman sa...

Shamrock: Men jag älskar att shoppa med mina tonåringar. Förutsatt att jag har pengar.