torsdag 27 augusti 2009

Balkongjobb

Så, klämningarna avklarade. Nu är det bara att vänta på svaret som ska komma som ett brev på posten. Har suttit på min soliga balkong hela eftermiddagen och jobbat. Kändes bättre så än att masa mig iväg till kontoret och sitta inomhus. Och så mycket jag får gjort när inte någon arbetskamrat kan komma in och "snacka" bort en stund.

Fick ett lustigt mejl också, en fråga om jag vill vittna i ett ärende. Jo det har med jobbet att göra. Studsade iväg mejlet till vår jurist för att be henne säga om jag ska göra det. Vittna alltså. Spännande jobb jag har.

Nu ska jag ta den lilla handlingsplanen yngsta tonåringen gjort och gå och handla. Tänkte överraska tonåringarna med lite Ben&Jerry. Det har kommit en alldeles ny i GI-tappning. *önskar* Men bara om jag kan lura med dem och handla. Fast yngsta tonåringen sa:
- Määän åhhh, de e ju bara två saker ju! Så en gissning är att övertalning måste till.

Sen ska här packas, och ja just det tvätta en blus också. Bäst att göra det på en gång. *masar mig iväg till badrummet och tvättmaskinen*

Inga kommentarer: