torsdag 13 augusti 2009

Allt är paj

Eftersom ComHem strulade med nätet igår så kommer bilden på de goda pajerna först idag. Jag gjorde dem i min muffinform. I receptet stod det att det skulle bli ca sex små pajer. Det var helt fel. Vi fick 11 och en halv. Som tur var fick vi lov att äta upp den halva. Och den var ljuvlig.

Nu ska jag äta frukost, idag blir det grönt te, smoothie och tomat och mozzarella. Sen drar vi iväg till Gävle för att fira min stora syster. Med liten betoning på stora. Hon är mycket äldre och född fredagen den 13:e. Det säger allt.

4 kommentarer:

Agneta sa...

Åh vad gott med paj!!!

Ha en skön dag!

trollpackan sa...

Hmm..iallafall en del;)

Ann-Louise sa...

Hur går det för dig? Ger det resultat? Jag börjar känna mig lite yr i skallen efter 4 dagar utan en enda kolhydrat, men det kankse är normalt...:)

Singelmamman sa...

Stort o smått och Trollpackan: Har haft en jättebra dag, och pajerna ska avnjutas i sköna sommarstugan. Kommer bli kanon.

Ann-Louise: Inte ett dugg yr, tvärtom. Är piggare än jag någonsin varit. Kommer du ihåg att äta mellanmål? Lite nötter, en smoothie eller stekt halloumi? Jag går in på min fjärde vecka nu och nu känns det som om jag aldrig mer vill äta bröd, pasta, ris eller potatis.