söndag 20 mars 2011

Ja men när jag tänker efter så kramades jag flera gånger faktiskt

Monstermalla avslutar gårdagens sammanfattning med: Kramas med varandra. Och när jag tänker efter så var det faktiskt precis det jag gjorde några gånger igår. En gång planerat, tre gånger helt oplanerat. En av de oplanerade kramarna var på träningen, där händer visserligen att jag träffar någon av tonåringarnas klasskompisars föräldrar, så var det igår. En annan av de oplanerade kramarna var mer än överraskande. Först fick jag kramchans på en före detta arbetskamrat som skulle till jobbet när jag åkte till träningen. Sen fick jag chansen att krama Kristina på Tous,
Men den mest överraskande kramen, tog jag spontant själv. Jag mötte oväntat en arbetskamrat utanför min port, en av de unga, charmiga, ganska nyanställda killarna på jobbet. Han har köpt en lägenhet i fastigheten mitt emot min.
Senare i eftermiddag ska jag krama Livsnjutaren.

10 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Jag visste inte att du var en så kramig sort. Är han singel den där arbetskamraten?

nillas liv på pinnen sa...

Ops!

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Jo jag är en väldig kramig sort. Extra mjuk. Den där arbetskamraten, vet inte faktiskt.

Nilla: Säger jag också.

Fru Venus sa...

Krama allt du ser (nästan) man vet aldrig när man möter nån som är världsbäst på att kramas tillbaka. Nattikram

Singelmamman sa...

Fru Venus: Himla fint sagt. God natt KRAM!

Livsnjutaren sa...

Tack för pratstunden, kul att se dig igen. Nu har jag bubblat och njutit i bastun. Salladen på Vapiano var supergod.

Nina sa...

Härligt med så mycket kramar!!! Något av det allra bästa... och precis som Fru Venus skriver så måste man ju testa att kramas, annars vet man ju inte hur den andra gör... lite som med leenden... det är lättare att få ett leende om man själv ger ett, och gör man det då kanske man får ett jättefint leende tillbaka... kram på dig!

Singelmamman sa...

Livsnjutaren: Och jag tog omeletten när jag kom hem. Nästa gång bubblar vi tillsammans.

Nina: Ja, jag ska öva på det. Kram så länge!

Nina sa...

Du behöver väl inte öva!!?? Du har ju ett jättefint leende på kortet till din profil! Annars kan man tänka "dansbandsleende" det brukar funka! =D kram på dig!

Singelmamman sa...

Nina: Tack Det var snällt sagt.
Men jag tror jag kan bli bättre på att le generellt. :-) Kramar tillbaka.