tisdag 1 mars 2011

Att växa upp

Sonen och jag var på gårdagens bandymatch. Dock inte tillsammans, typ läs tidigare inlägg ba´!
Sen så, tog jag bussen hem. Men inte 4:ans buss för den vägrade komma, utan 66:an. Mycket snabbare och roligare eftersom det var länge sen jag åkte just den vägen. Sonen messade sin syster när jag kommit hem; säg till mamma att jag kommer hem om en och en halv timme. När jag gick och la mig mycket senare än så, typ två timmar senare, var sonen inte hemma och inte hade han svarat på min fråga om vad han gjorde heller. Så nu funderar jag på att ringa honom strax och lägga på precis när han svarar. Bara för att jag också kan.

12 kommentarer:

Ezter sa...

Ringde du? Rätt åt honom i så fall :)

Fru Venus sa...

HA ha, min skitdag är räddad :-)) Jag hoppas verkligen att du ringde! Kram, fortfarande på avstånd.

Singelmamman sa...

Ezter: Näe.

Fru Venus: Han kom hem strax efter. Men visst hade det varit kul! Kram

Gafflan sa...

Heja! klart du ska ringa bara för att du kan ;D
Pöss

Livsnjutaren sa...

Nu har jag läst ikapp lite,vad trist det är när man inte hinner läsa hos alla er underbara på flera dagar. Jag har kommit igång bra med träning ihop med viktkampen. Hoppas det håller i sig. Jag bara måste komma upp och hälsa på dig. Jag hör av mig när vi är uppe i jobbet nu i slutet av mars. Men skulle vara kul att kunna träffas "på riktigt och babbla hela natten,hihi" inte bara en microstund;)

Fru Gårman sa...

Hahaha..... Nästa gång slutar du att fundera och bara gör. :D

Singelmamman sa...

Gafflan: :-) hehe. Kram!

Livsnjutaren: Vi kanske kan få till det i bubbelbadet.. ;-) Men det är klart vi ska få till en längre träff. Kanske jag åker ner till dig.

Fru Gårman: Nästa gång gör jag som du säger. :-)

tigerlilja sa...

Så kreativ du är! Det hade jag aldrig kommit på.

Singelmamman sa...

Tigerlilja: Ojoj du anar inte vad jag kan hitta på!

Knasterfaster sa...

Tur du inte hann lägga på i örat på honom. 30 minuters försening i det tillståndet som han befann sig i är ingenting om du frågar mig. ;)/Knasterfaster
Ps. tillstånd=kärleksrus(?).

nillas liv på pinnen sa...

Haha! Du är rolig.

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Helt rätt, tycker jag också.

Nilla: Tackar!