måndag 7 mars 2011

Inte ropa hej förrän man kommit över det berömda bäckenet

Fasiken! Vad är det för fel på magen? Nu har jag suttit på dass i nästan två timmar. Hur kul som helst. Eller inte. Och snart är batteriet slut på datorn också. Tonåringarna lär ju inte bli så impade om jag ropar på dem att komma hit med laddaren. Förresten vill de nog inte det heller. Det luktar ju inte rosor här precis. Och när nu den ena änden verkar sluta så börjar visst den andra. Tjoflöjt! Varför kunde inte detta vänta till bikinisäsongen? Den här djävla förlusten äter jag ju upp direkt. *muttrar*

3 kommentarer:

Diana sa...

Haha, förlåt att jag skrattar åt din olycka... Men du får det nästan att låta roligt att vara magsjuk. :)
Hoppas det går över snabbt och att du inte smittar ner fler i familjen! Mitt tips är att strunta i vad AA säger och vända dig till spriten. Handspriten då givetvis... (även om jag hört att whiskey ska hålla det onda borta).

Singelmamman sa...

Diana: Jag är uppriktigt glad över att kunna glädja dig. Och jag har naturligtvis helt gått över till spriten.

Lilla Blå sa...

Jag lider lite med dig. Låtsaslider du vet... man vill ju inte leva sig in i det för mycket. Men så här lite på avstånd... liiider jag... Hoppas spriten hjälper. Är det hemkört?