tisdag 6 oktober 2009

Nä nu ger jag mig

Snart har de mörka molnen helt tagit över på himlen. Så nu ger jag mig iväg härifrån. Ska ta hem jobb, sitta i lugn och ro efter middagen och jobba. Det är lite mycket nu. Ikväll blir det ugnsbakad lax, tonåringarna får potatis till men för mig räcker det med sallad. Tänkte slänga ner både fetaost och avocado i salladen. Kanske rostar lite valnötter också.

Vill också hinna med att hitta en resa till höstlovet. Jag har ju vunnit tidigare i år. Och det vore ju skrutt om vi inte kunde få tag på ngt. Nästa år blir det New York. Eventuellt kan det bli en lite längre tripp i US-of-A (som Borat sa).

Nä du Singelmamman, hem med dig och laga mat. Kidsen kommer från träningen om en timme och då ska maten stå på bordet. *tar mig själv både i kragen och örat*

2 kommentarer:

Singel i storstan sa...

Åk till London! Dit ska ju vi!:-)

Singelmamman sa...

Singel: Ja det lockar. Ska du dit på höstlovet? Vore ju kul att åka ända dit för att ses. :-D