fredag 23 oktober 2009

Fan va kort tid

En förmiddag är ju inte tillräckligt lång. Jag vaknar oftast någon gång vid lunch, vid 16-tiden är jag som mest produktiv, sen vid 17-tiden dalar det rejält. Idag har jag haft en mängd information som ska ut från mig till både kreti och pleti. Plus ett möte med externa typer, i och för sig trevliga visade det sig. Men jag tvingades ju själv visa upp ett jag som inte är jag. Glad, pigg och trevlig. På förmiddagen! Det här jobbet kräver lite för mycket tycker jag.

4 kommentarer:

Agneta sa...

En stor anledning till att belöna sig med något gott, kanske bubblande, i kväll! *nickar*

Agneta sa...

Jag gör ingenting om jag inte måste. Den var bra! Instämmer!

Realisten sa...

Det känns precis som om jag också skulle ha kunnat skriva det här inlägget.

Singelmamman sa...

Stort o smått: Eller hur, på båda. Har du masat dig ut i köket och öppnat din flaska som står och skräpar?

Realisten: Tänk vad vacker världen skulle vara om såna som du och jag fick bestämma.