lördag 17 oktober 2009

I trim och i form

Har tränat, det gick ju lika smidigt som ett lavemang, så jag tror att jag fått en ny rutin. Nu väntar jag på att åka till landet. Tonårsdottern ska förhoppningsvis ha en tjejkväll hemma, och en kompis som ska sova över. De andra middagsgästtjejerna blir hämtade innan midnatt. Men, ett stort men, nu har sovgästen fått känning av migrän så det kanske inte blir någon ff-fest. Trist för tjejerna i så fall. Jag har sagt till dottern, som plåster på såret om festen ställs in får hon pengar att köpa sig Ben&Jerry glass. Så håll en tumme att festen blir av. Hon har verklige förtjänat att få ha den.

Sonen har fixat inställningen i min dator så nu är jag trådlös igen. Puh, slipper vara hänvisad till tjockdatorn.

Nä, nu måste jag äta ngt, har helt försummat det idag. Och ska vi dricka bubbel ikväll med lär jag bli snurrig av att bara ta bort korken. Mat nu!

4 kommentarer:

mockapocka sa...

"Träningen gick smidigt som ett lavemang". Lyllos dig.
Min träning liknar mer avföringen vid järntablett intag....

segsliten sa...

Trevligt med ett så uttömmande träningspass, då har du något att se fram emot. ;)
Jag kommer till nyår och stannar 10-12 dagar. Någon tidigare resa har jag inte planerat in under hösten, men den är ju inte slut än. :)
Kram ☺

Agneta sa...

Träning är härligt! Gud så härligt det är efteråt! *lyriskt*
Nu smuttar jag på kvällens andra glas vin! Gott!

Singelmamman sa...

Mockapocka: Jag är själv förvånad över att det gick så lätt att träna, så tidigt.

Segsliten: Tänk om vi kan få till en bloggmiddag!

Stort o smått: Efteråt är bäst. Och jag fick också vin igår.