tisdag 20 oktober 2009

jättetråkigttristsomsjuttonusch

I´m out of here. Now!

6 kommentarer:

Maj Korner sa...

Sov på saken så blir det bättre.

Singel i storstan sa...

Stackars dig! Gav tips till dig angående Londonresa hos mig men inser nu att priserna har skjutit i höjden. Man ska uppenbarligen vara ute i god tid för att åka dit under ett lov i alla fall...

Singelmamman sa...

Maj: Du har rätt. Borde gjort det för länge sen.

Singel: Suck, ja, om jag fått tummen ur tidigare.

nillas liv på pinnen sa...

Out of what??? *orolig*

Agneta sa...

Ny dag, nya möjligheter (ja, jag vet, töntigt och larvigt hurtigt... Men lite sanning i ändå)
Bryt ihop och kom igen nu!

Singelmamman sa...

Nilla: Hold your horses. Ingen anledning till oro. Jag är alldeles för egotrippad för att sluta blogga. (du ser jag! jag ser inget annat skäl till din oro :-D

Stort o smått: Det är töntigt och larvigt hurtigt, och det funkar! Jag har nu kommit igen!!