torsdag 4 november 2010

Men alltså

Jag är ledig imorgon! Ska göra nada, bortsett från att träna. OM stortån håller. Den funkar nu i alla fall. Fast det kan ju bero på att jag har haft den i högt läge i soffan ikväll. Och så har jag häpnat över kungens kommentar på skandalboken. "Vi vänder blad och går vidare..."  Herregud säger jag bara..! Om det var ett försvar... då vill jag inte veta hur det låter när han står med brallorna nere på riktigt. Maken till patetiskt försvar får vi leta efter. Rolig var den journalist som skrek; !Ursäkta... vad säger kungen om sanningshalten.."

8 kommentarer:

Elin Damberg sa...

Hahahahaha. Vänder blad?? Det är ju humor. Jag har missat hela presskonferensen, ska kolla nu bara för det. Hahaha, käre lille Knugen.

Fru Venus sa...

Äh, förstår inte varför inte kungen får pippa runt som alla andra utan att massmedia lägger sig i...

Unknown sa...

Håller med Fru Venus. Varför denna hysteri nu då? Presskonferens?! Finns det inte viktigare saker för media att lägga sin näsa i blöt i...låt vår käre kung leva sitt liv ifred. Jag hoppar dom sidorna i tidningarna och TV:s presskonferens och annat rotande zappar jag bort.
Ha en bra fredag.

Rut-Knut-Tjut sa...

Ja han lät lite smått stressad va stackars Kungen?

Jag är inte ledig. Jag kände mig lycklig att jag jobbar till 09:45 bara. Nu känns det onödigt att ens vara här. Dessutom har jag halkiga skor och det snöar. (Men jag gillar snö egentligen, bara bitter att jag inte är ledig.)

Bordet med de fyra stolarna köpte jag av Skrytmorsan men jag såg att det finns i en mörkare färg på IKEA nu. Fusion tror jag det heter. Kom på kaffe du.

Knasterfaster sa...

Jag tycker det är gulligt med en naiv kung. ;)

Agneta sa...

Äh. Det hela är en reklamkupp. Författaren och kungen gör detta som ett gemensamt sätt att tjäna stora pengar.

Daniel sa...

Tycker eran kung e jättefin i truten!

Singelmamman sa...

Elin: Det var mer tragik än humor.

Fru Venus: Det förstår jag.

Anna: Det är väl mer sättet, OCH det faktum att han är vår statschef.

Rut-Knut: Snö är härligt. Sen, vid jul och borta i februari.

Knasterfaster: Nja, nä.

Stort o smått: Har han slut på apanaget kanske.

Daniel: Inte lika fin som du!