torsdag 18 november 2010

Ack o ack dessa val!

Jaha så gick den här dagen sin väg också. Nu funderar jag starkt på att bryta mig loss från kontorsstolen, och fri och lös som jag är ikväll ligger alla möjligheter framför mig. Låt mig spalta upp mina valkval:
1) Hem och fortsätta tvätta, lurpassa i tvättstugan för att se om den som bokat 19-tiden verkligen kommer eller om jag kan sno den tiden.
2) Städa lite, rensa badkarsrör som inte ger sig.
3) Gå på systemet och köpa lite rött vin, är sugen på lite vin.
4) Gå och köpa mig, eller i alla fall prova nya jeans och ev nya svarta byxor.
5) Hem och dejta soffan, igen, läsa min bok som jag inte tycker är så bra.
6) Fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon när vi har personalfest.
7) Ta fram snyggt typsnitt till min tatuering
8) Kombinera 1 - 7
9) Följer jag nummer 8 blir jag utmattad!
10) Ingenting

8 kommentarer:

Shamrock sa...

Ska du tatuera dig ?!

Singelmamman sa...

Shamrock: Ja, mina tonåringars namn, på min vänstra överarm.

S sa...

Jag röstar på trean, sexan och sjuan! :)

Maj Korner sa...

Vad ska du tatuera för något?

Singelmamman sa...

Stina: sexan blev det.

Maj: Mina barns namn, på min vänsterarm.

Petra sa...

Hoppas att inte dina barn heter Bartolomeus och Gabriellahelen utan Bo och Rut. Det låter mindre ont. :-)

Snokis sa...

Jag hade valt 4.

Med den tatueringen kommer du ju alltid tänka på Sebastian. Det gör aldrig jag och Realisten.

Singelmamman sa...

Petra: Nästan...

Snokis: Ha ha ha! Satan vad roligt. :-D
Jag hade också valt 4, om jag orkat.