fredag 5 november 2010

Det kom ett brev nu på morgonen

Precis innan jag skulle gå landade ett stort, brunt kuvert på mitt hallgolv. Som den 100 följaren till Madlar fick jag en bok, en chokladkaka och ett fint kort. Jag hade tänkt visa er det men får inte över bilden från mobilen. Samma mobil som vägrar mig musik. Tack snälla, snälla Madlar! Det blir perfekt imorgon när jag har rensat avloppen och städat badrummet! Kram och tack!

Nu är jag på väg med tåg. Jag gillar att åka tåg, ännu mer gillar jag att träffa bloggvänner. Det är därför jag åker tåg!

10 kommentarer:

Madlar sa...

Tack själv för att du ville bli min 100:de följare, tyckte att boken "Hundraåringen som klev ut..." passar perfekt för tillfället <3

Gafflan sa...

Kul med paket!
Ha en trevlig bloggträff. :D

Mollamaja sa...

Härligt :-) Vart ska du åka nu?

Sus sa...

Men vad snällt!

Fru Venus sa...

Vad kul att en del skickar rätt paket till rätt person... Ha en kul kväll :-) Kram

Malla sa...

Så kul med annat än räkningar och reklam! :D

Knasterfaster sa...

Jag vet hur boken ser ut. Så synd att du inte kunde visa kortet. Hoppas du fick det trevlig när du kom fram med tåget. Kram

Elin Damberg sa...

Choklad, bok och tåg låter... underbart.

Proffsbloggdejtare där! :-)

Snokis sa...

Vad struligt det verkar vara med din telefon. Vilken modell är det du har? Ett tips är att gå in på Die Quelles blogg och fråga honom om råd, han kan typ allt och är alltid otroligt snäll och hjälpsam. Nu har han dessutom en bruten fot så han har nog tid också. Länk finns på min blogg om du inte känner honom.

Singelmamman sa...

Madlar: Passar perfekt! Och klart jag ska lägga ut bild så fort jag bara kan!

Gafflan: Jag hade det, en jättetrevlig bloggträff!

Mollamaja: Jag träffade Nilla och Knasterfaster!

Sus: Eller hur! Galet snällt.

Fru Venus: hihi. Kvällen var supertrevlig! Kram

Malla: Jag funderar på att sätta upp en skylt "Ej räkningar" på min dörr. Verkar funka med reklamskylten...

Knasterfaster: :-) Jag hade en jättetrevlig och rolig kväll!

Elin: Japp, perfekt. Och som proffsbloggdejtare föreslår jag att du och jag också ses.

Snokis: HTC Desire. Vår IT enhet fixar den inte heller, funderar på att se den som ett måndagsexemplar. Gör ett försök via Die Quelles blogg. Tack för tipset.