lördag 27 november 2010

När man tar tag i saker och ting

Tänkte mig ett fantastiskt inlägg här, men av någon anledning så är huvudet tomt. Tom är visst inte min mage i alla fall. Och hade jag varit snabbare med att läsa ikapp hos mina bloggvänner hade jag kunna ge Shamrock ett svar på den här frågan. Risken hade nog varit stor att balkongen fått sättningsskador. Hur som helst kan jag nog stryka fina-flickan-stadiet från min lista på saker jag vill uppnå. Annars då? Fick ett mejl igår morse som gjorde mig glad, svarade sent i går kväll/natt på det och fick ett nytt svar senare idag som gjorde mig ännu gladare. Får jag fler mejl så blir jag nog odrägligt glad. Eller bara fån glad.

Mitt projekt; tidigt i säng och minst åtta timmar sömn har tyvärr blivit försenat. Startdatum beräknas under Q1 2011. Säkert blir det en rejäl fördyrning i det projektet också. Som alla andra projekt. Men jag tänker inte anställa någon dyr projektledare. Räknar kallt med att rodda det helt själv. Men nu, inte en bokstav till från det här tangentbordet.

Inga kommentarer: