lördag 6 november 2010

Åh åka tååååååg

Jag åker tåg idag med. Hem. Nu har jag bloggträffat, promenerat längs kanalen, tagit en öl på pub, ätit tapas och pratat, pratat, skrattat och bara varit med två underbara människor. Nilla och Knasterfaster. Tack för en jättetrevlig kväll! Sen åkte jag till A och sov, lite mer sitta uppe och prata blev det förstås. Idag har vi tagit en promenad på två timmar innan vi sa hej då. Nu är jag i en annan del av Köping, den vid stationen för att vara exakt. När jag kommer hem så blir det avloppsrensning, bubbelbad med god bok och champagne. Sen en bit choklad och glass uppkrupen i soffan.

11 kommentarer:

Agneta sa...

Men åh vad trevligt! Åka tåg är ju bara det mysigt och extra kul när man får träffa bloggvänner!

The Queen of fucking Everything sa...

Åh vilken superhelg! Det är dig väl unt och jag är ytterst avundsjuk:-)

Singelmamman sa...

stort o smått: Precis.

The Queen: Superhelg är ordet och det är inte slut ännu!

Mollamaja sa...

WOW, låter helt perfekt :-)

Shamrock sa...

Vad kul det låter.

Fru Venus sa...

Åh, så det blidde i alla fall!? :-) Finns det eluttag på tågen?

Sandra sa...

Låter toppen, härligt Singelmamman! Njut av lördags kvällen hemma!

Singelmamman sa...

Mollamaja: Perfekt är och var det!

Shamrock: Ja, jag är nöjd.

Fru Venus: Ja det finns det! Och om du inte har eget trådlöst internet med dig kan du köpa på tåget.

Sandra: Nu njuter jag. Tack!

nillas liv på pinnen sa...

Tack själv, sötis!

Knasterfaster sa...

Det är så fantastiskt att sitta och prata med människor som förstår vad man säger. Tack för att du kom hit och bloggträffade mig i min stad! KRAM

Singelmamman sa...

Nilla: :-)

Knasterfaster: Jag kan bara hålla med. Kramar tillbaka.