fredag 12 november 2010

På så sätt jämnar det ut sig

Jag tog klokt nog på mig min fina regnkappa när jag gick i morse, så jag är varm och torr. Jag tog mindre klokt nog också på mig mina converse i morse, så jag är blöt och kall om fötterna. Dessutom har jag för feta fingrar för androidmobil. Jag hann med att trycka fel tre gånger på knappar jag inte alls tänkt trycka på. Två gånger på fejan. Får väl förklara när jag träffar personerna. Fördelen med mitt problem att skriva med min nya mobil är att det inte finns en chans att skicka iväg något under påverkan av alkoholhaltiga drycker. Du ser, allt jämnar ut sig.

5 kommentarer:

Chrissan sa...

Klokt med regnkappa.
Mindre klokt med converse.
Men vem vill alltid framstå som vuxen och klok?
Orka liksom! ;0)

Elin Damberg sa...

Precis, klokt = tråkigt. :-)

Singelmamman sa...

Chrissan: Eller hur! Hur ocoolt som helst! Kram!

Singelmamman sa...

Elin: Japp! Och jag är ju rakt inte tråkig...

Märta sa...

Kalla fötter varmt hjärta, säger man ju! ;)