1 dag sedan
Visar inlägg med etikett visste inte att skandalboken redan getts ut som ljudbok. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett visste inte att skandalboken redan getts ut som ljudbok. Visa alla inlägg
torsdag 4 november 2010
Men alltså
Jag är ledig imorgon! Ska göra nada, bortsett från att träna. OM stortån håller. Den funkar nu i alla fall. Fast det kan ju bero på att jag har haft den i högt läge i soffan ikväll. Och så har jag häpnat över kungens kommentar på skandalboken. "Vi vänder blad och går vidare..." Herregud säger jag bara..! Om det var ett försvar... då vill jag inte veta hur det låter när han står med brallorna nere på riktigt. Maken till patetiskt försvar får vi leta efter. Rolig var den journalist som skrek; !Ursäkta... vad säger kungen om sanningshalten.."
Något att snacka om:
visste inte att skandalboken redan getts ut som ljudbok
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
