Precis innan jag skulle gå landade ett stort, brunt kuvert på mitt hallgolv. Som den 100 följaren till Madlar fick jag en bok, en chokladkaka och ett fint kort. Jag hade tänkt visa er det men får inte över bilden från mobilen. Samma mobil som vägrar mig musik. Tack snälla, snälla Madlar! Det blir perfekt imorgon när jag har rensat avloppen och städat badrummet! Kram och tack!
Nu är jag på väg med tåg. Jag gillar att åka tåg, ännu mer gillar jag att träffa bloggvänner. Det är därför jag åker tåg!
1 dag sedan
