onsdag 1 september 2010

Nu ska jag ut och gå

Tänkte bara tala om det. Kanske du vill hänga med?

11 kommentarer:

Realisten sa...

Ja då, du kan väl hämta upp mig på vägen när du går förbi. :)

S sa...

Nä, jag sitter inne och svullar istället...

Agneta sa...

Jag hade gärna hängt med, men jag är inte frisk ännu. Alltså sitter jag här, 50 mil bort, och ska snart äta godis!

Sus sa...

Asch...nyduschad, tillbakalutad och nysprungen. Gärna en annan kväll! Du kanske gå förbi här?

Singelmamman sa...

Realisten: Nästa gång. Idag tog jag en kortare promenad.

Stina:Det lät mysigt.

Stort o smått: Godis... hm vad är det. Låter bekant på ngt sätt.

Sus: I morgon kväll effter 20?

Gafflan sa...

Jag gjorde min promenix förut och nu är mina ben lite möra ;D

Suzan sa...

gärna!

Singelmamman sa...

Gafflan: Visst är det skönt med möra ben!

Suzan: När?

Anonym sa...

Hade jag gärna gjort. Kunde tagit med hunden också. Men vi bor nog lite långt ifrån varann är jag rädd för... ;)

Sus sa...

Det skulle faktiskt kunna passa bra =)

Sus sa...

Du kan maila mig: susanne_eco@hotmail.com