söndag 12 september 2010

Saker

Jag hade tänkt att jag skulle städa nu på förmiddagen. Men nu har jag bestämt att jag och tonåringarna ska dela den glädjen, delad glädje = dubbel glädje. Så det får bli i veckan. Idag snozar jag i vaket tillstånd. Hänger vid datorn, läser lite tidning, läser en bok, gör en kopp te till. Sådär skönt random. Tänkte mig nog ett träningspass i kväll. Men först ska jag till Kungsträdgården, måste ju lyssna på några politiker innan söndagen. Och så vill jag ju lyssna på Caroline af Ugglas.

12 kommentarer:

Realisten sa...

Jag hade tänkt att jag skulle städa nu. Hm. Undrar om några tonåringar kan komma och hjälpa mig också nästa vecka.

Singelmamman sa...

Realisten: Jag skickar tonåringarna, vilka tider passar dig?

Singelmamman sa...

Realisten: Jag skickar tonåringarna, vilka tider passar dig?

Singelmamman sa...

Hm, varför tjatar jag så förskräckligt?

Realisten sa...

För att du är tant?

Snokis sa...

Om dom vill kan dom få komma till mig och städa nu på en gång.

DDT sa...

Städa är något man alltid kan skjuta upp till lite senare. Det händer ju liksom inget dramatiskt om man väntar lite till. Något enstaka tvättskred får man leva med.

Singelmamman sa...

Realisten: Kan det vara så?

Snokis: Deras glädje visar stark begränsning.

Tjockisen: Exakt min uppfattning. Och skjuta upp städningen är minst lika kul som att städa.

Fru Venus sa...

Och jag har städat hela dagen, förutom när jag pratade med dig hur länge som helst och såg på Formel1 ;-)

Singelmamman sa...

Fru Venus: Tur att jag lyckades hålla dig sysselsatt en stund då!
:-)

Malla sa...

Tycker jag låter som en bra dag :)

Singelmamman sa...

Malla: Det är det. Har det varit!