lördag 11 september 2010

Ett helt annat inlägg

Ikväll har min simultankapacitet och mina snabba, flinka fingrar fått jobba så det stått härliga till. Bloggat, messat och facebookat om vart annat och faktiskt lyckats hålla reda på vad jag skrivit och till vem. Och på onsdag ska jag på en dejt jag verkligen ser fram emot. en av dem jag messat och facebookat med.  Men du får inte reda på vem det är, ännu.

Jag har bara ropat hej till henne en gång tidigare. Men vi bor nästan grannar. Spännande, spännande. I övrigt kan jag säga att jag sitter, nästan på balkongen. Jag har balkongdörren helt öppen, och sitter i soffan. Det är varmt och skönt ute, vore jag inte feg av mig skulle jag ta en promenad. Tar väl ett glas vin istället. Hur har din kväll varit?

10 kommentarer:

Fru Venus sa...

Åh vad kul att nån vill veta :-) Jag har ont överallt, kan inte andas, dricker mitt favoritvin i småsmå klunkar så att det ska räcka länge och blir då också pissljummet, blivit ledsen/glad/nostalgisk när jag tittat på TV och hört på ungdomsmusik, min ungdom alltså, konstaterat att gummibandstightsen jag köpte har fått sånt hängarsle att magen skulle rymmas bra på baksidan, mannen slocknade tidigt, halvpackad, kan inte/orkar inte läsa alla bloggar jag vill för jag hittar inte mina glasögon. En ganska normal kväll med andra ord. Kram!

Realisten sa...

Har du fått vinet av någon granne?

Singelmamman sa...

Käraste Fru Venus: Här är det inte mer livat heller, bortsett att jag slipper astma, sovande man och tights med hängarsle. Det sista tack vara, på grund av, att jag inte äger några. Jag äger knappt några byxor. Det kommer att bli kallt om Singelmammans rumpa i vinter. Ta hand om dig, vi ses snart vännen. Kram!

Sus sa...

Min kväll ser ungefär ut som din.
Konstigt.

Singelmamman sa...

Realisten: :-) Hittade en liten slurk i ett skåp.

Singelmamman sa...

Sus: Märkliga ting och konstiga saker händer.

S sa...

Jag hade en bra kväll igår.
Och faktiskt känns det ganska bra nu också! :)

Agneta sa...

Jag glömde ju bort bloggkvällen.... Jag skyller på att jag tittade på film och skrev lite på min bok. Och på att jag har dåligt minne.

Singelmamman sa...

Stina: Samma här. God förmiddag och hoppas dagen fortsätter att vara bra.

Stort o smått: Det är ju bra att du skrivit istället. Boken måste bli klar.

Realisten sa...

Jag vet förresten vem det är. Jag är faktiskt övertygad om att jag vet det.