fredag 5 juni 2009

Härlig morgon

Jo, jag är seriös, jag lovar.
Mötte en gammal vän (ja inte åldersmässigt) utan sedan tonåringarnas dagistid. En i mitt tycke, fantastisk tid.
Hon som jag mötte har en son jämngammal med min son, de gick alltså på dagis tillsammans och var verkligen bästisar. Nu bestämde mamman och jag att vi verkligen ska träffas en kväll. Och det kommer också att bli av. Ska bli så himla kul!

I övrigt om dagen kan sägas att den jobbmässigt är kort, slut redan 13. Då ska det tränas... hoppas att knät vill det. Och sen om regnet inte vräker ner, blir det en tur in till stan med tonåringarna och vän och äventyret "Smaka på Stockholm". Brukar vara trevligt trots det oerhört idiotiska och fåniga namnet. Det hette tidigare Restaurangernas dag. Vad var det för fel på det?

2 kommentarer:

Agneta sa...

Smaka på Stockholm. Ja, det lät rätt fånigt! =)

Singelmamman sa...

Eller hur! Idioti.