måndag 8 juni 2009

Skärgårdskryssning

Men ingenting att rapportera. Vädret ok, musik spelas överallt, live, inte något i min smak. Kallt på däck, och helt plötsligt verkar 1700 personer ha försvunnit, det är väldigt tomt överallt. Kanske alla är bakis och ligger i sina hytter och sover. Jag och vännen har De lux hytt. Det innebär att vi fick champagne, lagom kyld, när vi kom. Inte varsina glas, utan en hel flaska.

Med den som start igår kväll så fortsatte det sen utför. Slocknade, eller så svimmade jag, när jag såg mig själv i takets spegel. Lite piggare i dag och bara vatten.

6 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Takspeglar!?
Det är tur man har färjefobi.

Angelica sa...

Låter som om du skulle öppna en flaska bubbel ialla fall :D Det lär ju säkert bli betydligt livligare alldeles strax om jag inte minns helt fel om hur det går till på de där kryssningarna *skrattar*!

Kramar

Angelica

mockapocka sa...

Var menar du att jag skulle kunna se din mailadress? *letar febrilt*
Annars kan du lämna den som kommentar hos mig. Jag publicerar den inte.

Singelmamman sa...

Nilla: Värre än så, det var inte ens spegel, utan ngt kopparliknande vilket fick mig att se ut som en val som landat och höll på att dö. *ryser*

Angelica: Jo, champagne gör onekligen livet lättare.

Mockapocka: Skyller på baksmälla, lämnar den nu...

Ann-Louise sa...

Färja igen? Och speglar i taget, jisses you naughty girl!

Singelmamman sa...

Ann-Louise: Jo du! Här är en som är ute och slår runt. I går bokstvligen talat.