fredag 24 april 2009

När är det ok att få träningsvärk, egentligen?

Gjorde ett konditionstest, det är ett led i min självplåga. Men döm om min, och alla andras förvåning! Jag har tusan till kondition. Gådde det fortaste jag kunde på dryga kilometern och fick 42. Japp du ser rätt. Har inte en aning om vad siffrorna står på annat än grönt. Det är sånt jag får höra av de som förestår träningsstället jag går på. Itrim. Men fatta, det känns bra att vara på grönt.
Hem och lammsteken, glacerade kycklingen blev tillslut hemmagjord pizza. Endast det bästa är gott nog. Dottern sover hos en kompis så ikväll är soffan fylld av mig, sonen och min kära vän.
Nu har vinet slagit sig på huvudet och jag är mör i kroppen och knoppen. Blir inget mer gjort här, det är säkert.

3 kommentarer:

mockapocka sa...

42 låter grymt!

Mofsan sa...

42? Låter trevligt. Kan säge 43 och det kanske är ännu bättre? Ett trivsamt nummer är det säkert . Grattis eller något*fnissar*

Singelmamman sa...

Kunde jag skulle jag niga, säger tack så hemskt mycket i alla fall. Jag är alldeles säker på att 42 är bra. Gäller bara att komma på hur bra.