söndag 19 april 2009

Slut

Inte många timmar kvar på dagen. Helgen har varit mer än god men på tok för kort. Varför är det fler timmar på ett dygn på vardagar, borde det inte vara tvärtom? *förvånad*
Har yogat och är redan mör, det var uppehåll förra söndagen. Kommer säkert ha träningsvärk imorgon. Skönt. Minns visserligen en gång när jag spelade Playstation med tonåringarna, boxades (eye toy) och kunde inte röra mig dagen efter. Bokstavligen, trillade ur sängen, blev inte bättre av det och fick böna om hjälp för att sätta på mig kläderna.
Så blir det inte nu, hoppas jag.
Sov gott.

2 kommentarer:

mockapocka sa...

Ja, träningsvärk kan komma när man minst anar det. Fick det en gång när jag plockade blåbär. För många benböj antar jag (jag var nog väääldigt otränad då).

Singelmamman sa...

*ler* Ursäkta mitt lilla skratt, men träningsvärk efter blåbärsskogen har jag också haft och att inte kunna böja benen ordentligt dagen efter ser för kul ut. :-)