söndag 26 april 2009

Köra bil, jag idag?

Intalar mig själv att det är varmt ute, och att jag kan ha shorts. Ska till vännens stuga och grilla, får med oss hans dotter som vi bor grannar med. Kul. Undrar om jag måse raka benen. (här kom jag på en massa roliga vitsar om böjda och krokiga ben, men nä, jag struntar i det. Kanske bara jag som tycker att det är kul, bakis-kul, skrattar ohejdat)
Träningsvärken från fredagens raska promenad har förflyttat sig från smalbenen och benhinnorna till fotlederna och precis ovanpå fötterna. Helt otroligt ovanligt ställe för träningsvärk, i alla fall har jag aldrig haft ont där tidigare.
Take care så länge så ses vi ikväll en sväng.

6 kommentarer:

mockapocka sa...

Ja, det var ett ovanligt ställe för träningsvärk. Men någon ska väl vara den första med det också.
Hoppas ni får en härlig dag. Tag med en kofta. Och knästrumpor (så slipper du frysa och/eller raka benen).

Stort och smått sa...

Shorts? *ärduinteklokmänniska?*

Ha det så trevligt!

nillas liv på pinnen sa...

Ont på de där ställena känner jag igen. Men jag tror det snarare är inflammerade benhinnor (även på foten) än träningsvärk...

Singelmamman sa...

Shorts gick alldeles utmärkt, men kofta var nödvändig.
Nilla: Va? Nämen det kan det väl inte vara, jag har ju bara rört mig litegrann. *blir mer deppig*

nillas liv på pinnen sa...

Hm, har du bara rört dig lite kan det nog inte vara det...
Men vad är det då då?

Singelmamman sa...

Ingen aning. Men det börjar lätta så jag tror på promendadträningsvärk från i fredags. Jag gick ju vansinnigt fort för att få mina 42 (poäng eller vad jag nu fick 42 av)