fredag 3 april 2009

Fan ta ComHem

För att få hjälp med Internetuppkoppling hos ComHem så bör man kunna det man ringer och ber om hjälp om. Jag ringer och ber om hjälp, Internet funkar inte. Starta om modemet så ska du se att det ordnar sig säger en ung kille. Jag försöker säga att jag redan gjort det ett antal ggr.
Lägger på tfn och provar, nix. Blir så förbannad att jag "felsöker" själv. Problemet är att jag fan inte vet vad jag gör när jag felsöker. Hittar ngt som ser avstängt ut, klickar på aktivera och se där! Heureka! Internet fungerar igen. Men att försöka få hjälp med att få routern det kan jag inte få hos dem.
Jag ska skjuta mina sista lerduvor och sen skaffa en kusin till Drottning av Blommalands Kalle. Sen, ja sen ska jag övningsskjuta på tavlor som är rutmönstrade och färgglada....

Inga kommentarer: