fredag 17 april 2009

Till annan ort idag med

Känner mig som en globetrotter, ska ut med SJ och fördriva tiden, hoppas att de sköter sig lika bra idag som igår. Vill inte bli sittande på spåret. Fast jag har fått en liten flaska skumpa av min kära vän. Tar med eget champagneglas från mitt barkylskåp som jag har här på jobbet, i mitt rum. Nä jag driver inte med dig, jag har ett fint gammaldags barkylskåp i regnskogsmaterial, ena halvan är kyl, andra halvan plats för glas och chips.

Känner mig låg, vet inte riktigt varför, har känt så några dagar. Tror att det är det här projektet som tär på mig. Och att behöva vända och vrida på kronorna.

På lördag blir det vinprovning hos en av mina bästa, roligaste och vänligaste vän jag har. Ser fram emot att träffa henne och några andra goda vänninor.
Vi får se om jag får någon internet på tåget, kanske skriver lite mer då. Annars ha en härlig fredag!

4 kommentarer:

Mofs..helt sa...

Men liksom ha det så allra bästigast och trevligast!!

DDT sa...

Kan man ha några andra slags fredagar? Alltså, när arbetsdagen väl är över? Hoppas inte.
Tar för givet att du har en alldeles förträfflig fredag själv.

Angelica sa...

Gillad det där med barskåp på jobbet, det är väldigt spanskt!!

Här nere använder man sig av samma stil och så klart J:R i Dallas ;D

Hoppas att du mår bättre snart, ett glas skumpa underlättar ialla fall!

Kram

Angelica

Singelmamman sa...

Mofs: lovar och svär, jag har det allra bäst.
Jag idag: Du är då en särdeles klok kvinna, helt rätt, man kan inte ha andra fredagar.
Angelica E: Alldeles spansk, jamen du har så rätt, det är ju det jag är ibland. Och barskåpet är min bästa ägodel på rummet. (välkommen hit förresten)