torsdag 30 april 2009

Halv dag

Vart tar den andra halvan vägen? Jag råkar vara ganska förtjust i torsdagar. Men om nu halva dagen inte finns... *funderar*

Åker med oerhört goda arbetskamraten och vännen C till Örebro för att hälsa på lika goda arbetskamraten A. (Hon som för övrigt sov över hos mig nu i veckan och som glatt tackade ja till vin på kvällskvisten). Vi ska ha en tjejvalborg. Vet inte riktigt hur en sån skiljer sig från en annan typ av valborg, men jag får väl se.

Så, om du inte hör något på en kvart eller så beror det på att Örebro:
1) är så vansinnigt trevlig, kul och hänförande att jag inte hinner blogga
2) bredbanden når inte dit...
3) jag inte tar med datorn dit
4) inget av ovanstående, bara slöhet.

Jag vet svaret i förväg!
Kram och kom ihåg; om ingenting annat funkar så gör champagne det.

1 kommentar:

Agneta sa...

Champagne är bra till mycket! Och vill man inte ha bubblor finns det massor med goda rödviner ...
Ha en jättego Valborg!

Kram