måndag 20 april 2009

Hela havet stormar

Hann hem och slängde in kassen med mat och frukt till tonåringarna. Tog och stod emot alla frågor, det är en störtflod av uppdämt prat. Sen iväg till en föreningsstämma, nybildad bostadsrättsförening som jag hjälpt. Idag kändes det mer som stjälpt. Jag nöjer mig med att säga att vi kantrade lite... hm, host men det berodde inte på mig.
En riktigt måndagsdag, stressig, urtråkig och helt utan konstruktiva händelser. Det berodde inte heller på mig. Gav tillbaka ett jobb jag fått från en arbetskamrat, det studsade mot hennes "fan jag kommer inte ihåg hur man gör...!" Så jag sa att låt det vara, vi hjälps åt imorgon. Alltså har jag ännu mer att göra imorgon, det beror tydligen på mig...

4 kommentarer:

Stort och smått sa...

Hjälp! Låter stressigt och fullt upp-igt!
Hoppas tisdagen blir lugnare!

Singelmamman sa...

Som jag önskade! Har dock sluppit det extraarbete jag åsamkade mig själv igår, har helt enkelt inte hunnit. Och nu drar jag i väg på konferens... Not så happy just nu.
Tack för din omtanke.

Mofs..helt enkelt sa...

*yeekk* Hoppas att denna dag har varit bättre för dig*ger valium*
;)

mockapocka sa...

Jag säger bara s e m e s t e r . Vill ha.