onsdag 5 maj 2010

Sa jag att jag är på konferens?

För tredje dagen i rad. Och för andra dagen i rad känns det som om jag glömt något. Jag har kommit ihåg att gå upp och komma iväg till konferensen. Jag har också bestämt att jag inte ska träna i eftermiddag. Kroppen känns lite utarmad. Och mentalt känner jag mig också det. Undrar så varför. Om knappt en vecka är soppdieten slut. Och jag ska börja med att byta ut ett mål om dagen. Den första veckan kommer det att bli middagen eftersom jag har mina tonåringar då.

Så nu är våra fem minuters rast över.

6 kommentarer:

Gafflan sa...

Tänk vad duktig du har varit med din diet! Väldigt imponerad.
Jag bytade också ut middagsmålet för det är liksom roligt att sitta alla tillsammans i alla fall en måltid/dag :)

Mollamaja sa...

Duktiga du! :-)

Singelmamman sa...

Gafflan: Tack så mycket! Jag undrar om inte mitt humör påverkas av dieten. Nu är jag less på detta.

Mollamaja: Tack för stödet!

Agneta sa...

Jag hade också blivit less och tappat humöret om jag tvingades leva på soppa. Hade inte du det?!

Fast, jag har iof blivit less och tappat humöret även utan soppa. När vänder det och blir roligt igen?

Agneta sa...

*Sladdar in med andan i halsen* Jag vet vad det är:

CHAMPAGNE! Din kropp saknar champagnen, och god mat!

Håll ut!

Singelmamman sa...

Stort o smått: Fast mest blir jag deppig. Ja det är väl ett sätt att tappa humöret... *funderar*

stort och smått: Jag vet! Men på lördag ska jag rätta till det. :-)