lördag 1 maj 2010

Inom kort har jag en dejt!

Och nu vet jag hur dejten ser ut också! Och för dig som inte vet, precis som jag trodde är hon snygg. Att hon är klok och rolig visste jag sedan förut. Och nu har jag blivit jättenervös. Fast jag är säker på att hon är snäll också så om jag får tunghäfta, vilket jag kommer att få, struntar hon nog i det. Eller ännu värre, tänk om jag babblar på så att hon tycker att jag är blond i hela huvudet! Oh jesus! Jag gör som jag brukar när jag blir nervös. Jag förtränger helt situationen och tänker ingenting. Låter som något jag gör ofta...

Hur och vad gör du när du är nervös?

7 kommentarer:

Madlar sa...

Vad spännande att träffa bloggvän. Jag har oxå ett sånt möte om några veckor. Lite pirrigt...ska det fungera, kommer vi att kunna prata eller blir det tyst....nä, nu blev det tokigt, jag kan ju inte vara tyst :)

Agneta sa...

Åh vad kul att få träffa Nilla! Det vill jag också göra någon gång.
Och så vill jag träffa dig igen!

Singel i storstan sa...

Vad spännande! Men du har väl blivit van? Själv babblar jag värre än vanligt när jag blir nervös.

Märta sa...

Men jisses vad spännande!
Själv blir jag pinsamt tyst. Flackar med blicken och joråsaattvahetterenurå:ar så där pinsamt!
Men oftast känner man ju på typ 3 sekunder om man klaffar med personen ifråga och då brukar det ju lösa sig av sig själv!
Ha det så riktigt kul!

Singelmamman sa...

Madlar: Normalt är jag inte heller tyst, men jag oroar mif för att jag kommer vara det nu.

Stort o smått: Ja det ska bli spännande. Visst har du träffat hennes syster? Och vi måste verkligen också ses igen.

Singel: Van och van. De andra träffarna har varit mindre planerade. Det här är verkligen en dejt, med lunch och äventyr på em/kväll...

Märta: Jag går på magkänslan och hoppas att det ska klaffa innan vi hinner säga hej.

Mitt i Fågelsången sa...

Spännande! Själv träffade jag först en bloggvän för drygt 1 vecka sedan långt ifrån hemorten, och sedan fikade jag med en annan som jag snart blir granne med. Och dessa två tjejer känner varandra sedan studietiden. Kul!

Singelmamman sa...

Mitt i: Ja det ska bli jättekul och spännande. Jag har träffat tre andra bloggare och det har bara varit positivt så här långt.