fredag 28 maj 2010

Kväll folks!

Nu är äldsta hemma från Grönan. Slapp betala inträde, en vakt släppte in dem. Tidigare i dag hittade äldsta 400 kr och fick MVG på sista svenskaprovet och en höjning i betyget för svenska är givet. Där var det inga ledsna miner.

Själv ska jag ta min hundraåriga kropp in till sängen. Sova sött och inte tänka på att jag ska träna som vanligt i morgon bitti. I morgon kommer jag att få släpa mig fram, liggandes på golvet och genom att rynka ögonbrynen sakta, sakta dra mig framåt.

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

"Genom att rynka ögonbrynen"....hm... Hoppas du är piggare idag, kan jag trösta dig med att det regnar här? Kram

S sa...

Godmorgon!
(fast du är kanske och tränar redan? en annan sitter här som en slöfock i morgonrock med starkt kaffe i kroppen...)

Roligt med MVG, det är bra det! :)

Singelmamman sa...

Fru Venus: Japp, det regnar här också och jag rynkade ögonbrynen och hasade mig upp.

Stina: Ja jag tränade på morgonen, och blev pigg. Utan kaffe. MVG är grejjen!