tisdag 4 maj 2010

Något jag glömt

Hela dagen har jag haft en känsla av att jag glömt något. Jag har nu sökt igenom alla mina mejl, lagt in alla datum i kalendern. Speciellt två datum som handlar om att jag är bjuden på middag. En middag är i stadshuset, tre rätters meny, efter en visning av Stadshuset, ställen jag tydligen normalt inte skulle få se. Något om att se Stadshuset inför bröllopet. Jag avskyr att folk pratar om bröllopet, som om jag var involverad eller ens intresserad. Den andra middagen är på södermalm, förhoppningsvis Fräcka halvpannan. Den ena är i slutet av maj och den andra i början av juni. Båda är jobbrelaterade. Ibland visar sig mitt jobb från den bästa sidan.

Hur som helst, nä jag kan inte komma på att jag glömt något. Men nu är det dags att lägga mig. Vill vakna utan eländig sång imorgon, ska ju träna och för det behöver jag lite mer gott humör.

6 kommentarer:

Fru Venus sa...

Tänk att ha ett jobb där det ingår middagar i ett Stadshus... Nice :-) Sov sött!

Singelmamman sa...

Fru Venus: Ibland så finns det ljusglimtar. :-D

nillas liv på pinnen sa...

Jag glömde en inbokad tid med en elev idag. Aouch.

Singelmamman sa...

Nilla: Attans!

Suzan sa...

Du kanske bara saknade mig lite granna? ;)

Singelmamman sa...

Suzan: :-) Så är det!